Тема уроку: Джек Лондон. «Біле Ікло». Світ людей і світ
тварин у творі.
Мета уроку: Розглянути зображення
у творі проблеми
добра і зла;
акцентувати увагу на
стосунках людини і
тварини. Розвивати вміння учнів
аналізувати прочитане, робити висновки. Виховувати
доброту, милосердя, любов
до природи.
Обладнання: Портрет письменника,
стенд «Джек Лондон», ілюстрації до
повісті, схеми, пам'ятки, картки, відеофільм «Біле Ікло», карта світу, виставка
творів Дж. Лондона та творів про тварин.
Епіграфи: Джек Лондон
— співець сильних та благородних почуттів,
яскравих переживань
В. Биков
Усяке спілкування з природою освітлює людину...
М. Еріх
Хід уроку.
I. Мотивація навчальної
діяльності учнів. Клас поділено на 3 групи.
1. Презентація теми та мети уроку.
2. Проблемне питання уроку:
- Яке життєве та письменницьке
кредо Джека Лондона?
II. Актуалізація опорних знань учнів.
1. Словникова робота: кредо, гуманізм, анімаліст.
Рекомендації щодо читання літератури про тварин.
2.Прес-конференція. «Делегація з
Америки» і «сам
Дж.Лондон» розповідають факти біографії і творчості письменника (англ.
мова)
3. а) І, II гр. - робота з картками;
б) ПІ гр. «Мозкова атака», «гронування2:
- Що запам'яталось вам із біографії
Дж. Лондона?
- Чому письменника називають
анімалістом?
- Які твори принесли йому
всесвітню славу?
4.Презентація реклами твору (випереджальне групове завдання).
III. Робота над новим матеріалом.
1 .Розгляд схем.
2. Тести.
3.Робота з текстом.
а) ч. П, р. Ш. - Хто є героєм твору?
Зачитаємо уривки, де зображується мале сіре вовченя.
б) Робота в групах:
- Пригадайте, як письменник описує
першу зустріч Білого Ікла з людиною. Що він тоді збагнув? Що відчував?
- Як поступово
вовченя пізнавало людей,
їх побут? Що
його дивувало, радувало і водночас лякало? (схеми).
4.Рольова гра.
Розповідь від [мені героя про стосунки з людьми (англ. мова).
IV. Рефлексія.
1 .Сенкани і малюнки.
2.1 гр. і ПІ гр. - кросворд. II гр. - ромашка Блума.
3.Перегляд уривку з відеофільму.
- Яким показано світ людей?
4.Висновки по проблемі уроку.
5.Обговорення пам’ятки для «вчителя любові».
6.Виступ учнів (англ. мова) про читання літератури. Вірш.
V. Підсумок уроку. Оцінювання.
VI. Домашнє завдання:
- підібрати цитати про природу у
творі;
І, II рівень - стислий переказ розділу «Вчитель любові»;
III рівень - план до образу
Білого Ікла;
IV рівень - порівняльна
таблиця «Красень Сміт і Відон Скотт».
Комментариев нет:
Отправить комментарий